Meest gestelde vragen
Wat is de levertijd?
Artikelen die door een brievenbus passen, worden binnen maximaal 48 uur na betaling verzonden, pakketpost wordt binnen maximaal 72 uur aangeboden bij PostNL. We streven ernaar om de bestellingen zo snel mogelijk te leveren, in de meeste gevallen zal een artikel al binnen 24 uur verzonden worden. Omdat wij voor de verzending van een derde partij ( PostNL) afhankelijk zijn, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen tijdens het transport van de goederen.
Hoe kan ik betalen?
Na een bestelling ontvangt u direct een bevestiging per e-mail met daarin een overzicht van uw bestelling en de totale kosten. Elke bestelling wordt pas geleverd na betaling. U kunt betalen middels:
• iDEAL (voor Rabo, ABN Amro, SNS en ING rekeninghouders)
• Paypal
• Overschrijving via bank- of girorekening
Bij een betaling via overschrijving van bank- of girorekening ontvangt u op onze bevestiging een overzicht van uw bestelling samen met onze bankgegevens. Vermeld altijd uw bestelnummer bij de overschrijving. De betaling dient volledig binnen 7 dagen na de besteldatum te zijn voldaan, waarna de bestelling zal worden verzonden. Gedurende deze dagen reserveren wij de bestelde artikelen voor u. Mochten wij de betaling na afloop van deze termijn niet hebben ontvangen, dan geven wij de artikelen weer vrij voor de verkoop. Wij verzenden een bevestiging per e-mail als wij uw betaling hebben ontvangen en als uw bestelling verzonden wordt.
Onze betaalgegevens: Telesupplies.nl - Huissen
Iban rekeningnummer: NL70ABNA0566625091
BIC nummer: ABNANL2A
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten verschillen per product. Afhankelijk van het gewicht berekenen we € 0,99 of € 1,49 voor de verzending en verpakking. Het tarief voor pakketpost is standaard € 5,99. U betaalt altijd maar één keer het hoogste verzendtarief, ook bij de bestelling van meerdere artikelen.
Zijn de artikelen ook af te halen?
Telesupplies.nl beschikt op dit moment niet over een afhaallocatie.
Leveren jullie onder rembours?
Vanwege de hoge extra kosten a € 15.83 leveren wij niet onder rembours.
Leveren jullie ook in België?
Ja, wij leveren ook aan klanten in België. Vanwege de hogere verzendkosten wordt er een verzendtarief van 2,99 berekend.
Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Bestellingen die nog niet verzonden zijn, kunnen via een email aan info@telesupplies.nl geannuleerd worden.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
U mag artikelen binnen 14 dagen ruilen of retourneren, na annulering heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om het product te retourneren. De artikelen dienen compleet, niet gebruikt en onbeschadigd te zijn. Indien redelijkerwijs mogelijk, retourneert u het artikel in de orginele verpakking. We zullen na annulering binnen 14 dagen het aankoopbedrag aan u retour boeken, u krijgt hier via een mailbericht bevestiging van. Meld het retourartikel altijd aan via een email aan info@telesupplies.nl.
Waar kan ik terecht met mijn overige vragen?
Wij zijn te bereiken via het contactformulier op de website of per email : info@telesupplies.nl